Ku serahkan Cinta ini kepadaMu

bismillahirrahmanirrahim..

sudah lama ku x bermain kata..
mrungkai bicara hati yg x prnah pdm dan pudar..
sgala2nya ku simpan ..
Hanya Dia yg maha Mngthui sgalanya..

ya rabb,, aq percaya dan yakin dgn sgala janji2 Mu..
tatkala aq k'seorngan kau menjadi Peneman sejati..
yg x pernah terleka dlm mnjagaku..
ttpi ya rabb,,
jgakn dia untukku...brikan aq kekuatan ..
utk mnagih cintaMu..

cinta yg suci itu milikMu..
tiada kudrat ku utk m'gubhnya..
jdi aq srhkn kpdMu..

Hambamu ini ingin kmbali..
mnuju ke jalan yg Kau redhai..
aku telah jauh tersasar dari landasanMu..
yg benar dan pnuh dgn..
kbhagian, kemanisn dan ktngan sanubari..

bntulah aq utk keluar drpd sgala kemaksiatan ini..
aku penat, dan resah dgn dosa ini..
aku hanya ingin bersamaMu ya rabb,,
ttpi,, amat berat sekali ujian yg Kau brikan..
Hnya Kau sahaja yg mgthui beban dosaku ini..

Jagaknlah cintaku hanya untkMu..
bkan utk dia ya rabb,,
Pndglah aku dgn belas ihsanMu..
Bntulah aku untk membuat paradigma menujuMu..






Comments

Popular Posts