ujian Rindu dan Cinta yang diberikanNya dgn penuh kasih sayang

Bismillahirrahmanirrahim.

aku tak tahu kenapa aku nak tulis dalam blog nih,
tp mmg malam nih tak boleh langsung nak lelap mata kot.

so, aku pun buat konklusi yg aku kena bukak blog, then mengetaip.

time nih ade satu perasaan yg begitu sinonom dgn diri aku.

R.I.N.D.U

tak tahu cano nak tafsirkn.
tapi yang penting.
aku rindu sgt dgn diri aku yg dulu,
rndu ditarbiah,
rndu nak jd baik,
and yg paling sgt2 terindu dgn my sahabat..

aku ni seorg yg sangat la pemalu,
entah sejak bila malu sgt.
tp,
frankly speaking, aq rndu sgt kat sorg sahabat aq nih.

aku selalu perhatikan dy dari jauh, usha dia senyap2, stalker fb, twita ..
and tgok last seen dy kat whatsapp.

nak tegur, tp malu. aku just smpaikn rndu aku kepada si Dia yg memahami.
Allahu, peritnya rndu nih.

smpaikn rnduku kpadanya ya rabb.

aku harap sgt Allah sntiasa jaga dy.
aku tgok dy pun happy bile brdmping dgn sahabat baru.

LOve you as always my dear sahabat syurgaku, wardah syauqah.


the aku tak tau laa, nape aku lemah sgt.
mgin sbb Allah tgh uji kann.
actually time nih tgh ABC.
tu yg mcm tak keruan sikit
emosi tak stabil sikit.


byk la ko sikit. byk kot.

allahu,
Allahu
Allahu..

kata- kata hati ni sukar ditafsir.
pencipta aku je yg tahu cane..

waaaaaaaaaa rase cm nak jerit je .
dlm hati nih byk kali da kot jerit.
pedihnyaaaaaa..

haa lg satu nih, ujian hati yg Allah bg kat aku,
tak lepas2 lg.
dah nangis, dah nak lupakan..
tp tetap jugak dia yg aku ingt.

dear hati ,

ingt molek,
dia tak pernah pandang kau pun.
Allah hadirkan dia hanya nak uji kau!

tolong sadokan hati sikit.

tp ya rabb,
aku susah nak jatuh kat org.
bila aku jatuh, rase cam syg sgt nak tinggal...

Allah tahu.
Allah tahu.
Allah tahu.

Mane diri kau yang dulu!
yang kuat, tabah, dan tak mudah goyah dgn smua bnda remeh ni.!
sabar, doa.

Allah knows EVERYTHING!

hilangkan ya rabb.
tutup hati aku.

aku nak lupakan dia. aku nak hidup sprti sebelum aku jatuh kat dia.

hidupku Hanya untukMU. HAnya padaMu, sgalanya untukMu.


rindu pada sang pencipta ,
itu adalah yg hak, dan sebenarnya.

maybe, Allah nk uji Cinta dan rindu aku.
jd aku kena kuat.
ye kuat.
sado, qowiy.
sbb Allah selalu ada.
[2:186]

kembalilah jiwa kepada yang Esa,
kna si Dia amat memahami nuranimu..
tinggalkan hati yg resah dan truslah berbahagia,
krna yg memiliki hatimu itu adalah sang pencipta yg
tetap setia menemanimu..

tidak kira kau sedang bersuka ria, berjimba mahupun berduka.

HE knows, keep count on Him.
HE always watching you.
and also HE is the best listener.

Yes, I admit it.
hamba khilaf,Haura Syaura.




Comments

Popular Posts