Jatuh, bangun sem 1. :3

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah, Allah masih beri aku mnghirup udaranya yg penuh umphh , segar bugar nih.

btw,
aku juga brsyukur sgt2 (thp gaban) sbb dpt balik rumahhh.
huaa sudah lama wohh mau pulang. (pdhal ibu ayh slalu dtg time weekends.:p)

Jatuh.

time kt sem 1 nih,
aku selalu jatuh,
haa, nk ckp jatuh cmna tuh,
dunno how to describe it,

tp mmg rase,
cm tak brguna sgt2,
smpai shabat2 pelik tgok aku.
aku lebih suke dok sorg2,
p mane2 pun tak ajak dyorg.

aasif jiddan ya sahabati,
aku tahu aku byk salah dgn korg,
actually,
aku mnjauhi korg, sbb tak mau korg involve skali dgn problem aku.
takmo mnyusahkan org sokmo.

but, i'm get used of it..
time kat skola pun, aku slalu gak dok sorg2.
smpai org risau kat aku.
tp, aku buat dek jo,
sbb aku tahu,

Allah sntiasa brsama aku.

kadang2,
rasa bersalah gak, sbb cm tak hiraukan sekeliling kann,
tp serius aku rase, kalau dah mngadu kat Allah tu,
hati aku tenang sgt2.

Allah cm bagi satu keajaiban kt aku.
sbb tu aku mmg rare nk mngadu masalah kat manusia.

cano aku bangun dri tidur yg lena sgt nih?

aku pun taktau jugak nk describe guane,
Allah je yg memahami,
Allah yg bg semangat ni,
Sgala2nya Allah.


Allah sgt sweet. waaaa~ thnks Allah.

terbelai jiwa dek kasihNya,
kerna redhaNYa kau gapai sentiasa,
moga dlm langkahmu seterusnya,
ilahi bersama, tenangya jiwa.

haa, lg satu..

Allah uji aku dgn things yg paling aku lemah,

mmg time tu rase mmg nak menangis sgt2 la.
nak bgtau shbt2 yg memahami,
tp,
tetap tak terluah.

then, aku pendam jo smpai skrg.
better aku pendam drpd bgtau member lain.
ade hikmah yg manis, InsyaAllah.

Mujahadah hati menjadi pilihan,
cukuplah mnghrpkn yg trbaik driNya,
meskipun jiwa perit menanggung ujian,
terimalah ia, krna kau tidak tahu, rahsiaNya.

Apa yg Dia rancangkan,
1001 kemanisan hikmah yang Dia ingin kau rasa,
sgalanya trsimpan rapi sejak kau di luh mahfuz.
yakin dgn JanjiNya!


Leave it to Him.

Aku nak bersemangat untuk ke sem 2!

here we go ~!
NISA SYAKIRAH BT SHAHRIN AZUAN!
saya ada Allah bersama!
saya positif!
saya percaya saya boleh melakukannya!
saya yakin dengan apa yang saya lakukan!
4 flat milik saya utk sem 2!


Allahu rabbi yassir wa la tu'assir. fi hifzillah insyaAllah.


from my deep heart,
charming angel.

Comments

Popular Posts