Hati kecilku menangis. Allah.

Bismillahirrahmanirrahim,,

tiada pembuka bicara,
tiada pemanis kata,
tiada pewarna di setiap butir ayat yang mahu ku ungkap.

yang ada,
hanyalah rasa kagum pada sang pencipta,
yang telah memberikanku jari jemari mengetaip papan kekunci komputerku,

Alhamdulillah, syukur.

Saat ini Hanya Engkau yg memahami hati nuraniku.
Manusia, sprti langsung tidak memberikanku prtolongan..

aku rasa jauh sgt dari Mu..
aku tidak tahu bgaimana mahu meraih cintaMu kmbali.

sgala rasa bersalah, kecewa, duka
tertanam megah didlm hatiku.

ya rabb,
tlong aku.
aku jauh.

aku ingin dekat.
aku tak nampak jalan menujuMu.....

Duhai diri,
kau kena kuat dan mencari,
cintamu yg dulu tersergam indah hanya buat yg Esa.

kau kena tahu..
yg syaitan, nafsu, iblis,
sdg terkekeh ketawa disbbkn engkau yg lalai.

Mana diri kau yg dulu ?!


Comments

Popular Posts